0

Koreański producent jest jednym z nielicznych, który na bieżąco stara się aktualizować swoje najnowsze urządzenia. Sam jestem w posiadaniu najnowszego Samsunga Galaxy S10 i powiem szczerze, że jeśli chodzi o ilość aktualizacji i nowości jakie wprowadzają to nie mogę powiedzieć złego słowa. Co miesiąc otrzymuję najnowsze zestawy bezpieczeństwa, a dodatkowo raz na jakiś czas Koreańczycy przemycają ciekawe dodatki w postaci nowości. Ostatnio miałem okazję zobaczyć najnowsze tryby działania aparatu. Jednak bywają również i problemy. Jakiś czas temu donosiliśmy, że w najnowszej linii smartfonów koreańskiego producenta czyli Samsung Galaxy S10 oraz Samsung Galaxy S10+ pojawiły się problemy z czytnikiem linii papilarnych. Mianowicie użytkownicy informowali, że przy wykorzystaniu tańszej folii ochronnej na ekran, czytnik linii papilarnych mógł odblokować każdy. Błąd poważny w szczególności, gdy np. przy pomocy telefonu płacimy jak kartą, nie mówiąc już o samych danych, które znajdują się na telefonie.

Dlatego też reakcja Samsunga była natychmiastowa. Pierwsza informacja mówiła o zaprzestaniu z korzystania folii ochronnych innych niż Samsunga, po drugie musieliśmy zrestartować ustawienia czytnika, tak by nie miał w pamięci naszych odcisków linii papilarnych. Kolejnych krokiem było właśnie wydanie odpowiedniej aktualizacji. Ta zaczęła się właśnie pojawiać w OTA, więc lada moment może się pojawić u Was na telefonie. Pamiętajcie, że proces aktualizacji może trwać kilka dni, dlatego też musicie się uzbroić się w cierpliwość i czekać na update.

Dajcie znać czy u Was pojawił się update i czy faktycznie poprawił on działanie czytnika linii papilarnych.

Źródło: gsmarena.com

AirPods Pro od Apple – warto ulepszyć?

Wcześniejszy wpis

Motorola wprowadza trzy nowości!

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Android