0

CDProjekt RED na bieżący rok nie zapowiedziało większych premier. Po debiucie Wiedźmina 3, ruszyły prace na Cyberpunkiem 2077, a także później się okazało że karcianka z gry o Geralcie z Rivii będzie samodzielną produkcją. Początkowo gra zadebiutowała tylko i wyłącznie na duże konsole czyli Playstation 4 oraz Xbox One, a także komputerach osobistych. Dobre kilkanaście tygodni temu gruchnęła informacja, że Redzi przygotowują wersję przeznaczoną na mobilne urządzenia.

Na pierwszy ogień idą urządzenia sygnowane logiem nadgryzionego jabłuszka. Gwint przeznaczony na iOS zadebiutuje na smartfonach i tabletach Apple’a za nieco ponad miesiąc. Dokładniej mówiąc 29 października bieżącego roku. Co ważne możemy grać ze wszystkimi graczami niezależnie od platformy, dzięki czemu z całą pewnością nie zabraknie graczy do potyczek. W oczekiwaniu na premierę Gwinta możecie zamówić grę za darmo przedpremierowo i gdy tylko będzie dostępna w App Store otrzymacie odpowiednie powiadomienie.

Na jakich urządzeniach będzie można odpalić Gwinta? Przede wszystkim na sprzętach działających pod kontrolą systemu sygnowanego nadgryzionego jabłuszka od wersji 12.0 począwszy, a dokładniej na smartfonach od iPhone’a 6S/6S Plus, iPada Mini 4 i nowszy, a także od iPada piątej generacji, iPada Air 2 oraz na wszystkich urządzeniach z linii iPad Pro. By odpalić Gwinta na Waszym sprzęcie będziecie musieli przygotować się na pobranie 2,6 GB danych.

W przypadku wersji przeznaczonej na urządzenia sygnowane logiem zielonego robocika musimy jeszcze poczekać, ile? Tego jeszcze nie wiemy, ale gdy tylko pojawią się na ten temat nowe informacje niezwłocznie Wam je przekażemy.

Źródło: pocketnow.com

Vivo NEX 3 z praktycznie bezramkowym ekranem?

Wcześniejszy wpis

Seria Galaxy One – zmiany w portfolio Samsunga?

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Newsy