0

Firma Xiaomi w stosunkowo krótkim czasie wyrosła na znaczącego giganta na rynku smartfonów. Jednym z czynników ułatwiających jej sukcesy jest agresywna polityka cenowa i bardzo niskie marże. Sukcesów producenta jest co raz więcej – należy wspomnieć o kolejnym.

Znaczącym rynkiem w świecie smatfonów są Indie. Stanowią one dla producentów ważne miejsce do rozprowadzania swoich urządzeń. Xiaomi również stara się zdobyć klientów w tym kraju – najwyraźniej z ogromnym sukcesem. Od momentu debiutu firma sprzedała w Indiach ponad 100 milionów swoich smartfonów. Jest to kamień milowy, a miał on miejsce zaledwie po pięciu latach od wejścia na rynek (miało to miejsce w trzecim kwartale 2014 roku).

Na ogromny sukces Xiaomi na rynku indyjskim wpływ ma przede wszystkim bardzo dobra sprzedaż serii średniopółkowych. W kraju ciepło zostały przyjęte serie Redmi i Redmi Note. Jak wiemy są to bardzo dobre smartfony, a ich siłą jest cena. Obecnie Redmi Note 7 jest przez wielu wychwalany za swój fenomenalny stosunek ceny do jakości. To nie pierwszy raz, kiedy najnowszy model z serii Redmi Note staje się jednym z najbardziej opłacalnych propozycji na rynku

Xiaomi nie tylko na rynku indyjskim odnosi wielkie sukcesy. Marka zaczęła wspinać się na co raz wyższe pozycje w światowym rankingu sprzedaży smartfonów. W drugim kwartale 2019 roku Xiaomi zostało czwartym największym producentem. Dostarczyło na rynek 9,7% sprzedanych urządzeń.

Xiaomi to marka z potencjałem. Trzymam kciuki z jej dalszy rozwój i więcej sukcesów.

Źródło: gsmarena.com, pixabay.com

Nowe smartfony od Nokia zaprezentowane!

Wcześniejszy wpis

Samsung KNOX – rewolucja w zabezpieczeniach!

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Android