0

Bieżący rok dla marki Xiaomi jest niezwykle intensywny. Od samego stycznia mogliśmy zobaczyć już dobre kilka nowych urządzeń, a licząc pewnie wydania specjalne na konkretne rynki zapewne premier mieliśmy już kilkanaście. Chińczycy mimo to nie zwalniają. Jednak jednym z ważniejszych wydarzeń w związku z chińską marką było wyodrębnienie submarki Redmi, której telefony również zaczęły się pojawiać z początkiem bieżącego roku. W sumie mamy już kilka modeli sygnowanych nazwą Redmi – Redmi 7, Redmi Go czy Redmi Note 7. Ten ostatni smartfon pojawił się również w Polsce w świetnej cenie, dlatego też już przy premierze urządzenia na naszych rodzimych półkach sklepowych wiedziałem, że będzie to istny sprzedażowy hit. Nie myliłem się.

redmi note 7 sprzedaż

Chiński producent właśnie się pochwalił wynikami sprzedażowymi modelu Redmi Note 7. W ciągu 129 dni od momentu debiutów na całym świecie sumarycznie sprzedało się ponad 10 milionów egzemplarzy tego telefonu. Wynik robi wrażenie, tym bardziej, że mówimy o sprzedaży po nieco ponad 4 miesiącach od rynkowego debiutu. Ciekaw jestem jak w Polsce Redmi Note 7 sobie poradził z konkurencją. Po ostatnich doniesieniach i problemach Huawei możliwe, że Xiaomi zyska na sprzedaży i liczby te cały będą mocno rosły.

Taki wynik to również świetny prognostyk przed premierą najnowszego flagowca ze stajni chińskiego producenta – Redmi K20 Pro, choć ten według najnowszych informacji ma w Polsce pojawić się pod nazwą Xiaomi Mi9T Pro. Mimo wszystko warto cały czas obserwować co się dzieje na rynku mobilnych technologii. Producenci prześcigają się z nowinkami, a samych urządzeń debiutuje na rynku całe zatrzęsienie. Wy dołożyliście swoją cegiełkę do tej sprzedaży Redmi Note 7? Jesteście w posiadaniu tego modelu?

Źródło: phonearena.com

Wstrzymajcie się z aktualizacją Galaxy S10 – przynosi ze sobą sporo problemów

Wcześniejszy wpis

OnePlus nabija się z Apple i Samsunga w najnowszej reklamie

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Android