0

Wojna zbrojeń pomiędzy producentami sprzętu mobilnego trwa w najlepsze. Do tej pory toczyła się ona na różnych płaszczyznach. Mieliśmy do czynienia z walką na ilość aparatów, czytnik linii papilarnych czy ilość pamięci RAM. Jednak w ostatnim czasie mocno mieszają same wyświetlacze, do których producenci sprzętu mobilnego przykładają większą uwagę. Chcąc być bardziej bezramkowym smartfonem twórcy smartfonów uciekają się do różnych sztuczek. Początkowo były to notche, szerokie i toporne, później otwory w ekranie, teraz jest moda na wszelkie slidery, wyskakujące obiektywy i podobne twory.

OnePlus zdecydował się w ostatnim swoim flagowcu wykorzystać wyskakujący obiektyw do selfie, dzięki czemu zyskaliśmy praktycznie zupełnie bezramkowy wyświetlacz. A jak to bywa wśród silnej konkurencji OnePlus nie omieszkał się pochwalić tym „ficzerem” w nowej reklamie. Przy okazji wytknął konkurencji, akurat tutaj można doszukiwać się nawiązania do flagowców Apple oraz Samsunga. Efekt możecie oglądać poniżej.

Myślę, że zarówno Apple jak i Samsung długo nie pozostaną dłużni. Najpewniej w niedalekiej przyszłości poznamy odpowiedź na tę reklamę wytykającą dla odmiany elementy związane z OnePlus 7 Pro. Tak na dobrą sprawę patrząc na takie pojedynki z perspektywy klienta, my możemy tak właściwie tylko zyskać. Większa konkurencja to również coraz ciekawsze urządzenia na rynku i coraz więcej możliwości.

Źródło: pocketnow.com

Redmi Note 7 sprzedaje się rewelacyjnie

Wcześniejszy wpis

Oppo zaprezentowało bardzo ciekawego smartfona – Reno Z

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Android