0

Netflix stał się światowym potentatem jeśli chodzi o rynek streamingowy na świecie i z całą pewnością za łatwo nie odda palmy pierwszeństwa. Ogromne pieniądze, które przeznacza na swój rozwój i tworzenie nowych produkcji dają pewność, że jak na razie ta pozycja będzie bezpieczna. Jednak już niedługo zadebiutuje oficjalnie platforma Disney+, która ma w sporym stopniu namieszać na rynku, czy tak się faktycznie stanie? Dzisiejsze informacje dają mieć nadzieję, że z całą pewnością Disney chce się dołączyć do tego wyścigu na poważnie.

Po pierwsze Disney+ wystartuje w Stanach Zjednoczonych dokładnie 12 listopada bieżącego roku. Podstawowy miesięczny abonament to koszt 6,99 dolarów, natomiast roczny 69,99 dolarów. W porównaniu do cen Netflixa czy Hulu na tym samym rynku jest zauważalnie taniej. Pod względem technicznym platforma ma działać już na starcie na niemal wszystkich możliwych urządzeniach – smartfonach z Androidem i iOS, konsolach, smart TV oraz oczywiście komputerach. Materiały w większości będą dostępne w jakości 4K oraz HDR. Co ważne część materiałów będzie można pobrać na urządzenie i oglądać offline (podobne rozwiązanie już od jakiegoś czasu dostępne jest na Netflixie).

Co znajdziemy do oglądania na Disney+? Przede wszystkim znane nam dobrze marki jak Gwiezdne Wojny, animacje Pixara, materiały National Geographic czy filmy i seriale z superbohaterami Marvela. Takie zestawienie marek robi wrażenie, a sam Disney ma w ciągu jednego roku wydać ponad 1 miliard dolarów na tworzenie treści na swoją platformę streamingową. Zyskamy dzięki temu zupełnie nowe produkcje serial Loki, Mandalorian, dokument o powstawaniu Krainy Lodu 2 czy krótkometrażowe animacje Toy Story.

Jak sami widzicie Disney+ zapowiada się na solidną platformę, która pod względem technicznym powinna dorównać Netflixowi i liczę osobiście, że mimo wszystko Disney ma w zanadrzu nieco więcej ciekawych rozwiązań, które wyróżnią go na tle konkurencji. W przypadku samych treści tutaj byłbym spokojny portfolio Disney’a jest tak bogate, że każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak jak na razie nie wiadomo kiedy platforma zadebiutuje na pozostałych rynkach, Disney zapewnia, że w ciągu kolejnych dwóch lat pojawi się na wszystkich znaczących krajach na świecie.

Źródło: wirutalnemedia.com

Samsung Galaxy Note 10 będzie dostępny w 4 wersjach?

Wcześniejszy wpis

Ciekawy średniak HTC na horyzoncie

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Newsy