xiaomi mi 9

Czy ktoś wątpił, że Xiaomi Mi 9 będzie się sprzedawał jak ciepłe bułeczki?

Od początku roku Chińczycy na rynek mobilnych technologii wprowadzili kilka różnych urządzeń. Wśród nich można znaleźć było urządzenia tak właściwie z każdej półki cenowej. Począwszy od najtańszego czyli Redmi Go, poprzez Redmi 7 i Redmi Note 7 skończywszy na flagowcu Xiaomi Mi 9. W dużej mierze wzorcem sukcesu danej marki jest sprzedaż najmocniejszego z modeli czyli w tym wypadku Mi 9, a ten dzięki świetnej specyfikacji i bardzo dobrej cenie jest bardzo ciekawym urządzeniem.

Według danych, którymi chwali się chiński producent Xiaomi Mi 9 w nieco ponad miesiąc sprzedało się w milionie egzemplarzy, co jest świetnym wynikiem, a też trzeba wziąć pod uwagę, że na innych rynkach model ten jest dostępny znacznie krócej na sklepowych półkach niż w Chinach (najpierw odbyła się premiera w Chinach, później w Europie). Gdybyśmy dodali do tego sprzedaż modeli oznaczonych dopiskiem SE liczba ta wzrasta do 1,5 miliona. Wcześniej  w tym podobnym wynikiem mógł się pochwalić wspomniany przeze mnie Redmi Note 7, a najpewniej kolejne nowości od chińskiego producenta będą cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.

Warto dodać, że przy bardzo dobrej cenie Xiaomi Mi 9 w Polsce model ten powinien być na sklepowych półkach już od pewnego czasu, ale w związku z dużym zainteresowaniem zakupem tego modelu nie jest dostępny zarówno w sklepie Xiaomi jak u autoryzowanych partnerów. Xiaomi bardzo mocno rozwija się, na przestrzeni ostatnich lat z roku na rok telefony sygnowane logiem chińskiego producenta sprzedają się coraz lepiej. Jeśli wszystkie tendencje się utrzymają, może się okazać, że już za kilka lat będziemy nowego lidera sprzedaży smartfonów na świecie.

Źródło: pocketnow.com