0

Można rzec, że tradycją stały się problemy związane z najnowszymi flagowcami koreańskiego producenta. Największą wpadką Samsunga zdecydowanie były te sprzed półtora roku kiedy to wybuchały baterie w Galaxy Note 7, później z kolei przy Galaxy S8 pojawiły się problemy z różowym ekranem. Co prawda w drugim przypadku skala problemów technicznych nie była duża i w większości wypadku można było całość naprawić przy pomocy łatki. Teraz powoli Galaxy S9 i jego większy brat trafiają do pierwszych właścicieli i pojawiają się pierwsze problemy z tym modelem.

Już na wstępie zaznaczam, że tak na dobrą sprawę nie wiadomo jaka jest skala całego problemu, jednak cała sprawa została już zauważona przez koreańskiego producenta. Jaki problem się pojawia w najnowszych flagowcach Samsunga? Panel dotykowy nie działa w odpowiedni sposób, nie jest odpowiednio czuły na dotyk. Największe problemy są przy górnej i dolnej krawędzi wyświetlacza, jednak takie łatki gdzie dotyk nie działa mogą się pojawić również w innych miejscach ekranu.

Jak na razie nie wiemy w czym tak właściwie tkwi problem, czy całą sprawę uda załatwić się przy pomocy odpowiedniej aktualizacji czy też będzie to wymagało znacznie większej ingerencji ze strony Samsunga, a możliwie że wymiany wadliwych egzemplarzy. Czas pokaże jak cała sprawa się dalej rozwinie.

AKTUALIZACJA 12:40 24.03.2018

Dostaliśmy informację, że sprawa przez Samsunga jest cały czas monitorowana i są podjęte pierwsze kroki. Poniżej znajdziecie oświadczenie Samsunga w tej sprawie.

“Zadowolenie klientów jest dla firmy Samsung najważniejsze. Odnotowaliśmy niewielką ilość przypadków związanych z responsywnością ekranów dotykowych w Galaxy S9/S9+. Jesteśmy w kontakcie z klientami i badamy wszystkie zgłoszenia – biuro prasowe Samsung Electronics Polska.”

Źródło: pocketnow.com

HTC U12+ pierwsze rendery

Wcześniejszy wpis

Specyfikacja OnePlus 6 potwierdzona

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Android