0

Koreański producent ma ostatnio duże problemy związane z premierą najnowszego swojego flagowca czyli Samsunga Galaxy Note 7. Pojawiały się informacje o wybuchających egzemplarzach czy niezbyt ciekawych błędach związanych z wpadaniem w tzw. bootloop i brak jakiejkolwiek reakcji urządzenia.

Samsung jakiś czas temu zdiagnozował problem związany z najbardziej niebezpiecznymi sytuacjami, kiedy to telefon po prostu wybuchał. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest bateria. Niestety, że jest to element związany z hardwarem nie ma możliwości naprawienia go przy pomocy aktualizacji oprogramowania. Dlatego też Samsung zdecydował się na wstrzymanie sprzedaży najnowszego phabletu. Teraz dostajemy oficjalne oświadczenie w którym to koreański producent mówi, że wszyscy, którzy zgłoszą się do oficjalnego serwisu gwarancyjnego ze swoim Galaxy Note 7 otrzyma nowy egzemplarz pozbawiony fabrycznej wady. Wszystkie operacje pokrywa sam Samsung, więc użytkownik nie jest narażony na dodatkowe koszty. Trzeba wziąć pod uwagę, że wymiana może potrwać kilka tygodni, ze względu na fakt, że muszą zostać wyprodukowane nowe egzemplarze Note 7.

Pełne oświadczenie Samsunga znajdziecie pod tym adresem. Zainteresowani znajdą tam nieco bardziej szczegółowe informacje związane z postępowaniem reklamacyjnym. Co sądzicie o posunięciu koreańskiego producenta? Moim zdaniem postąpił słusznie, każdy kto będzie miał wątpliwości co do swojego Galaxy Note 7 otrzyma nowy egzemplarz, bez żadnego sprawdzania, kombinowania i długiego postępowania reklamacyjnego. Samsung popełnił błąd, przyznał się do tego i teraz go naprawia.

Meizu M3 Max raczej nie zagrozi Xiaomi Mi Max

Wcześniejszy wpis

Następca HTC One A9 już jest, a jest nim…

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Newsy