0

Jakiś czas temu na łamach MobileWorld24 mówiłem o zniknięciu Motoroli z rynku. Producent tłumaczy swój ruch.

O zmianie nazwy firmy było głośno nawet na Facebooku. Motorola nawet nie kryje się z tym i robi różne konkursy na wcześniej wymienionym portalu.

Screenshot_20160222-183706-2

Lenovo chcę spopularyzować swoją markę na rynku mobilnym, dlatego powstały różne brandy. Pierwszy z nich – Vibe – będzie dotyczył rynku urządzeń z najniższej półki, natomiast ten drugi – Lenovo Moto – półki średniej i flagowej. Na MWC 2016 Motorola podała dosyć jasne deklaracje, które sprowadzają się do jednego, bardzo ważnego wniosku – marka Motorola nigdzie się nie wybiera.

Motorola_logo-2

Jedna z deklaracji dotyczy pracy zespołu Motorola, która się nie zmieni. Ba! Działanie pracowników nie zmieniło się od czasów bycia pod skrzydłem Google. Ciągle możemy ujrzeć ( i będziemy to robić dalej) czystego, szybkiego Androida oraz szybkie aktualizacje na telefonach Moto.

timthumb

Żadne zmiany nie zostaną poczynione w temacie popularnej serii Moto G oraz Moto E. Będą dalej rozwijane. Nowe urządzenie z tej drugiej serii powinniśmy ujrzeć już niedługo, ponieważ minął już mniej więcej rok od zaprezentowania Moto E 2015.

2016-22-2--18-40-23

Ostatnia deklaracja dotyczy brandu „Droid by Motorola”. Motoroli na razie jest ciężko powiedzieć, czy Lenovo lub Moto dalej będą się zajmować linią Droid.

SAMSUNG CSC

Te deklaracje mnie bardzo cieszą. Bardzo ciekawa marka nie została stracona, a nawet możliwe, że wyjdzie z tego jeszcze silniejsza. A wy co o tym sądzicie?

Źródło: androidauthority.com

Samsung Galaxy S7 oraz S7 Edge zaprezentowane

Wcześniejszy wpis

Smartfony ze średniej półki od HTC: Desire 530, 630 oraz 825 (MWC 2016)

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Android