0

Szwajcarski zegarmistrz TAG Heuer w listopadzie zaprezentował i skierował do sprzedaży pierwszy w historii smartwatch klasy premium pracujący pod kontrolą Android Wear. Model Connected jest nie tylko najbardziej prestiżowym z seryjnie produkowanych smartwatchów, ale też najdroższym, bo wycenionym na 1,500 dolarów.

Wygórowana cena nie odstrasza klientów tak jak mogłoby się to wydawać. Sprzedawcy i dystrybutorzy zebrali już 100 tysięcy zamówień na ten zegarek, co całkowicie zaskoczyło producenta, który nie spodziewał się tak dużego zainteresowania. Jak donosi Bloomberg, TAG Heuer podjął właśnie decyzję o zwiększeniu produkcji z 1,200 do 2,000 sztuk tygodniowo, aby zaspokoić rynkowe zapotrzebowanie w większym stopniu. W celu wywiązania się ze złożonych  już i wciąż składanych zamówień, Szwajcarzy najprawdopodobniej zdecydują się na całkowite zawieszenie sprzedaży internetowej nawet do przełomu maja i czerwca.

tag2

Dla przypomnienia, TAG Heuer Connected jest napędzany przez 2-rdzeniowy procesor Intela o częstotliwości 1.6 GHz oraz 1GB pamięci RAM. Kopertę zegarka stanowi 1.5 calowy ekran wyświetlający obraz w rozdzielczości 360×360 pikseli pokryty szafirowym szkłem. Dodatkowo smartwatch wyposażono w 4GB pamięci wewnętrznej, Wi-Fi, Bluetooth, wodoodporność z certyfikatem IP67 oraz baterię o pojemności 410mAh, co według producenta utrzyma sprzęt przy życiu przez całą dobę. Connected współpracuje z urządzeniami pod kontrolą Androida minimum w wersji 4.3 oraz iOS w wersji przynajmniej 8.2. Po sukcesie pierwszego modelu, TAG Heuer zapowiedziało rozszerzenie swojej kolekcji smartwatchy o kolejne modele na przełomie 2016 i 2017 roku.

Źródło: phonearena.com

Niedrogie smartfony długodystansowe

Wcześniejszy wpis

Aktualna fragmentacja Androida

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Newsy