Bezpieczne ciężarówki Samsunga

0

Jedna z wielu kampanii reklamowych Samsunga bardzo niewiele ma wspólnego z technologiami mobilnymi, ale z jednego powodu zasługuje na to by poświęcić jej chwilę uwagi.

Nie ma większego sensu streszczanie istoty niekonwencjonalnego pomysłu agencji reklamowej Leo Burnett, skoro bez wątpienia najlepiej przybliży ją dwuminutowy spot.

[embedvideo id=”ZetSRWchM4w” website=”youtube”]

Dlaczego wybrano Argentynę? Z pewnością jest wiele innych krajów w których niedostatki drogowej infrastruktury znacząco obniżają poziom bezpieczeństwa zmotoryzowanych podróżnych. Być może Samsung ma jakieś szczególne powody by akurat w ojczyźnie tanga zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. Najważniejsze jednak, że w przeciwieństwie do ogromnej większości ogółu przekazów reklamowych, sprowadzających się w gruncie rzeczy do bezlitosnej agitacji bezrefleksyjnych konsumentów, tu mamy do czynienia z dodatkową niebagatelną korzyścią. Nie mam bowiem wątpliwości, że inicjatywa Koreańczyków jest w stanie uchronić wiele osób przed utratą życia lub zdrowia.

Pozostaje życzyć Argentyńczykom aby uzbrojone w wielkie ekrany ciężarówki przemierzały bezkresy Pampy i Patagonii jeszcze długo po zakończeniu reklamowej kampanii.