Pomimo dużej konkurencji i równie sporej fali krytyki, skierowanej ku nowemu, flagowemu urządzeniu od Sony, producent notuje sporą ilość sprzedanych sztuk.
Początek roku 2013, obfitował w prezentacje topowych modeli, czołowych graczy na rynku mobilnym, tak jak: Galaxy S4, HTC One (powoli staje się możliwe by go zakupić), czy BlackBerry Z10, a wśród nich znajduje się również Xperia Z. Szum oraz zamieszanie, jakie robi konkurencja wokół własnego sprzętu, najwyraźniej nie są w stanie odwrócić uwagi klienta od tego, pięcio-calowego, odpornego na zachlapania telefonu, gdyż w przeciągu zaledwie 40 dni, prawdopodobnie sprzedane zostało 4mln egzemplarzy(!).
Miejmy nadzieje że Sony, bacznie obserwuje różnicę pomiędzy sprzedażą swoich aparatów komórkowych, ponieważ Xperia Z jest jednym z najlepiej się sprzedających smarfonów w jego portfolio. Kontynuowanie produkcji wodoszczelnych urządzeń o coraz lepszych parametrach i coraz lepszej funkcjonalności, w przyszłości może przynieść wymierne rezultaty.
źródło:gsmarena.com
