0

Ruszyła kampania reklamowa, mająca promować najnowszy model Cee’d. Producent, agencja mobilnego marketingu Mobex Polska, umieściła w niej prostą grę angażującą użytkownika i dającą możliwość zapoznania się z modelem samochodu z poziomu aplikacji – strzelając kolejne bramki widzimy KIA jako bramkarza, który co rusz zmienia swoje pozycje.

Dodatkowo, dzięki technologii HTML5, będzie możliwe odczytanie lokalizacji i połączenie z najbliższym punktem sprzedaży.

Co jeszcze ciekawego? Dzięki grze będziemy mogli zdobyć bilety na ME. Warunkiem koniecznym jest wyszukanie najbliższego dealera oraz umówienie się na jazdę testową.

Krótka prezentacja: http://www.youtube.com/watch?v=ns9CKShwKZ4

 

Źródło: informacje prasowe

Cukierkowy świat jednorożców-Unicorn Dash [Recenzja]

Wcześniejszy wpis

Gyro – recenzja

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Inne