0

Pewnie nieraz spotkaliście się z reklamami chwalącymi Internet mobilny i ogłaszający, iż biorąc abonament na taką usługę dostaniemy laptopa za grosze. Ile tysięcy (milionów?) złotych musiało pójść na taką promocję? Czy operatorom zwrócił się ten koszt?

Myślę, że to mało prawdopodobne. T-mobile udostępniło dane, które mówią, że cały rynek “laptopów wziętych od operatora” wynosi około 400 tysięcy sztuk z czego największy udział ma oczywiście magentowa sieć (12%) co oznacza, że około 48 tysięcy użytkowników zakupiła laptopa wraz z Internetem mobilnym u niego. Biorąc pod uwagę, że mamy niewielu operatorów na naszym rynku – nie mam pojęcia gdzie pozostałe procenty. Pewnym jest, że tego typu usług sprzedaje się mało, tak więc czy warto je aż tak intensywnie reklamować?.

Źródło: tmobile, telepolis

Acer Iconia Tab A510

Wcześniejszy wpis

Nowy iPhone już w drodze?

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Inne