O tym, że najnowszy iPad cieszy się ogromną popularnością pisaliśmy już w przypadku zamówień przedpremierowych. Pierwsze dni sprzedaży dodatkowo potwierdzają te bardzo dobre wyniki. Mianowicie przez cztery dni – od 16 marca do dnia dzisiejszego sprzedano w sumie ponad 3 milionów egzemplarzy nowego iPada. Są to wyniki do których producent sygnowany nadgryzionym jabłuszkiem zdążył na przyzwyczaić i nie robią tak ogromnego wrażenia, choć to nie zmienia postaci rzeczy, że największemu konkurentowi czyli firmie Asus i jej Transformera Prime’a zdecydowanie brakuje. Dystans ten zdecydowanie się zmniejszył po premierze ostatniego dziecka koreańskiego producenta, lecz nadal jest ogromny.
Dla przypomnienia nowy iPad oferuje dwurdzeniowy procesor AP5X z czterordzeniowym układem graficznym, 1 GB pamięci RAM oraz ekran Retina pracujący w rozdzielczości 2048×1536 pikseli. W Polsce nowy iPad będzie dostępny już od najbliższego piątku 23 marca.
Źródło: apple.com