1

Nie od dziś wiadomo, że produkty Apple nie należą do tych najtańszych. W wielkiej ofensywie producentów oferujących sprzęt z Androidem na pokładzie ten fakt nie mógł ujść uwadze i tym samym nie być wykorzystanym w kampanii reklamowej. Pierwszą firmą która w dość dobitny sposób pokazała dysproporcje cenowe pomiędzy swoimi produktami, a tymi sygnowanymi nadgryzionym jabłuszkiem jest Amazon. W swojej najnowszej reklamie amerykański gigant sprzedaży wysyłkowej, a od jakiegoś czasu również producent urządzeń z rodziny Kindle, pokazuje że za cenę jednego iPada 2 możemy mieć aż 3 urządzenia z rodziny Kindle, 2 tablety Kindle Fire i jeden czytnik ebooków.

Oczywiście nie każdy potrzebuje aż dwóch tabletów i dodatkowo jeszcze czytnika ebooków, ale trzeba powiedzieć że reklama pozwala zastanowić się nad faktem czy faktycznie warto tyle dopłacać do produktów Apple. Uczciwie trzeba jednak przyznać, że Kindle Fire nie można nazwać pełnoprawnym tabletem i w zestawieniu z takim iPadem ten produkt wypada dość blado. Wszystko tu jednak zależy od tego, czego tak naprawdę oczekujemy od naszego urządzenia oraz od naszych preferencji osobistych. Niemniej jednak czasem warto się zastanowić nad ewentualnym zakupem, dzięki temu możemy oszczędzić trochę pieniędzy. Niestety Kindle Fire nie jest oficjalnie dostępny w Polsce, Amazon nie wysyła tabletów poza granice USA. Ale jak to mówią, dla chcącego nic trudnego 😉

Źródło: Android and Me

Tajemniczy telefon od HTC

Wcześniejszy wpis

System kina domowego od Google? Proszę bardzo

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Inne