0

Tak to już jest w obecnej chwili, że to klienci często spełniają rolę testerów najnowszych urządzeń. Niestety, ale chęć jak najszybszego wydania danego urządzenia bywa nieodpartą pokusą dla firm, przez co my konsumenci często dostajemy produkt niedopracowany pod jakimś względem. Kiedyś tego typu przypadki dotyczyły urządzeń z niższej półki cenowej, obecnie nie ma różnicy czy kupujemy urządzenie za 700 zł czy za ponad 2 000 zł. Za przykład niech posłużą problemy użytkowników z iPhonem 4S.

Problemy te jednak nie dotyczą tylko urządzeń od Apple, o czym miały wątpliwą przyjemność przekonać się w ostatnim czasie osoby które zakupiły najnowszy tablet od Asusa, Transformer Prime. Lista problemów jaka nękała ten tablet była dość długa i choć wraz z aktualizacją tabletu do wersji Androida Ice Cream Sandwich cześć z nich udało się usunąć, w tym problemy z GPS oraz Wi-Fi, wygląda na to że nie wszystkie. Problemem jaki w dalszym ciągu nęka użytkowników tego tabletu są jego nieuzasadnione i losowe w czasie zawieszenia. Są one o tyle uciążliwe, że jedynym wyjściem w takiej sytuacji jest zresetowanie tabletu.

Na szczęście Asus doskonale zdaje sobie sprawę z istniejącego problemu i bynajmniej nie osiada na laurach, czego wynikiem jest zapowiedziana zbliżająca się aktualizacja mająca wyeliminować ów problem. Gary Key pełniący funkcję technicznego menagera marketingu na forum XDA dewelopers podał, że specjaliści Asusa dokładają wszelkich starań żeby opracować stosowną aktualizację, która według wstępnych przewidywań powinna się ukazać na początku lutego. Co więcej we wspomnianym wpisie możemy przeczytać, że firma zdaje sobie sprawę że część z użytkowników tabletu w dalszym ciągu ma problemy z Wi-Fi oraz Bluetooth, w związku z czym proszą oni o przesłanie im wiadomości z numerem seryjnym urządzenia, tak aby mogli dogłębnie zbadać ten problem.

W całej tej sprawie na słowa uznania zasługuje faktyczne zaangażowanie się Asusa w całą sprawę. Zarówno po dotychczasowych działaniach, jak i po tych teraźniejszych widać, że Asusowi leży dobro swoich klientów. Pytanie tylko czy naprawdę musi dochodzić do takich sytuacji kiedy da szwank jest wystawiane zdrowie i zaufanie klienta do danej firmy? Wydaje mi się, że można by było tego uniknąć.

Źródło: Android and Me

Google “uśmierca” przycisk MENU

Wcześniejszy wpis

G-Shock – telefon do zadań specjalnych od Casio

Następny wpis

Powinny Ci się spodobać

Więcej w Android