Według przesłanej nam informacji prasowej od polskiego oddziału firmy Nokia, dzisiejszego dnia rusza kampania reklamowa Nokii N9. Kampanii tej będą towarzyszyć, oprócz oczywiście spotów reklamowych, również eventy w 5 polskich miastach, takich jak Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań i Wrocław. Podczas tych eventów wszyscy zainteresowani, w specjalnie przygotowanych do tego celu stanowiskach będą mogli bliżej przyjrzeć się produktom Nokii.
Nokia N9 jest najnowszym telefonem fińskiego producenta. Urządzenie zostało wyposażone w ekran AMOLED o przekątnej 3,9 cala (854×480). Ponadto telefon został wyposażony w najnowszy interfejs użytkownika, w którym nawigacja pomiędzy poszczególnymi aplikacjami odbywa się za pomocą przesuwania palcem po ekranie (swipe). Smartfon został wyposażony w technologię NFC, za pomocą której możemy udostępniać pliki. Warto tez dodać, że jest to pierwszy telefon fińskiego producenta pracujący pod kontrolą systemu MeeGo. Grupą docelową do której skierowana jest Nokia N9 są ludzie młodzi, ceniący sobie indywidualność.
„Nokia N9 to zupełnie nowa pozycja w naszej ofercie. Model ten wyróżnia się nie tylko wyglądem, zastosowaniem najnowszych technologii, ale i przełomowym interfejsem użytkownika. Kampania oprócz mediów zasięgowych w dużym stopniu jest zorientowana na prezentację i interakcję z konsumentem. Dzięki showroomom każdy będzie mógł
wypróbować N9, poznać całą gamę kompatybilnych akcesoriów Nokia oraz sprawdzić, co oferuje na przykład zastosowana w modelu technologia NFC”
Piotr Bubak,
Dyrektor Marketingu Nokia Poland
Cena tego smartfonu wstępnie została określona na 2 600 zł, co powiedzmy sobie szczerze nie jest małą kwotą. Więcej informacji o telefonie jest dostępnych pod tym adresem: Nokia N9.
Czy Nokia tym modelem zaskarbi sobie sympatię użytkowników? Czas pokaże. Wkrótce powinniśmy dostać wyżej wspomniany telefon do testów, więc nie omieszkamy Was poinformować o wszelkich plusach i minusach tego urządzenia.